Sunday, December 12, 2010

Beberapa Angka

  1. 2011 akan datang beberapa hari lagi.
  2. Sudah hampir 39 tahun aku diberikan peluang oleh pemilik bumi ini untuk melakukan kehidupan.
  3. 23 tahun sudah aku mengmbil SPM. Budak-budak yang baru ambil SPM 2010 gembira, periksa dah tamat.
  4. Diploma ITM aku hampir berusia 17 tahun dan rasanya seperti baru tahun lepas.
  5. Anak aku yang sulung akan berusia 9 tahun pada tahun 2011 dan aku sudah semakin berusia rupanya.
  6. Detik-detik kesejukan 13 tahun yang lepas menanti perlawanan bola semasa boxing day di muka bumi UK.
  7. Perkahwinan aku memasuki usia ke sepuluh. Wow. Hebatnya. Penuh dengan berbagai cerita suka dan duka.
  8. Ayah pergi 12 tahun yang sudah. Tidak dapat bersama-sama makan mee bandung kesukaannya menaiki kereta yang dipandu olehku.
  9. Dalam diam emak telah meninggalkan kami dengan kenangan-kenangan indah sejak enam tahun lalu. Emak memberikan kami motivasi bahawa hidup yang sukar itu ada jalannya.




No comments: