Sunday, June 20, 2010

Kutu Dungu Si Kulup

  1. Agak lama tidak update blog kerana seperti biasa alasannnya sibuk.
  2. Dalam sesuatu perjalanan, mesti ada onak dan durinya. Ada sahaja musuh-musuh yang nampak; ada musuh yang tersembunyi. Zahirnya nampak seperti taulan tesiratnya dia adalah bapak kepada segala permusuhan.
  3. Musuh-musuh ini sudah tentu matlamatnya adalah cuba menghancurkan kita. Hancurkan kita! Hancurkan kita!
  4. Musuh-musuh yang sebulu ini sudah termakan julab Cina yang merosakkan hati dalam membinasakan sebuluannya.
  5. Sekarang Yahudi sudah bermukim dimana-mana pelusuk inci tanahair kita.
  6. Sperti kata seorang ustaz punca kejahatan adalah memakan kinzir atau apa sahaja yang membawa kepada unsur-unsur kebabian tersebut.
  7. Secara senyap banyak dah ada percampuran unsur-unsur kebabian dalam makan/minum seharian kita dan ramai juga orang sebuluan kita yang sudah menjadi lebih tinggi kebabiannya dari orang Yahudi kecil yang sudah tentu makan babi ini.
  8. Rosaknya amanah badan-badan besar penabung, badan-badan pemegang amanah yang menjadi bapa segala amanah kerana unsur-unsur kebabian dari Yahudi kecil ini telah berjaya ditaburi oleh mereka.
  9. Adanya kutu-kutu dungu yang busuk hatinya melebihi kafir Yahudi yang cuba menghancurkan kaum sebuluannya kerana lebih menjaga kepentingan peribadi; makan suap dan apa-apa yang seumpama dengannya.
  10. Sekali lagi tanyalah buruk sangatkah kaum sebuluan kita ini kerana mata kita besar dan tidak sepet; kita sudah berkhatan dan mereka masih berkulup lagi.
  11. Memang betul seburuk-buruk kita adalah sebaik-baik mereka.
Blogged with the Flock Browser

No comments: